Hogyan küzdjünk meg a hasi hájjal?

 

Fogyasztó reggeli

Hozzávalók

  • 3 dl kefir (vagy alacsony zsírtartalmú joghurt)
  • 5-6 szem mag nélküli aszalt szilva
  • 2 ek zabpehely
  • 1 tk őrölt lenmag
  • 1 tk kakaópor (cukrozatlan)

Fontos, hogy a reggelit már előző este készítsük el. Először 1 dl forró vízbe áztassuk be az aszalt szilvákat, majd 10 perc után pépesítsük össze mixerrel. (Én egy késsel apró darabokra vágom és így is teljesen jó) A többi hozzávalót és az aszalt szilva pépét keverjük el egy tálkában egyenletesen. Reggelig tegyük hűtőszekrénybe. Másnap, ébredés után éhgyomorra fogyasszuk el.

Nagyon sokan küzdünk az évek alatt hasunkra lerakodott zsírral. Hiába a fogyókúra, hiába az izzasztó hasizomgyakorlat a makacs háj nem mozdul. A fent leírt reggeli garantáltan megindítja a fogyást. A titok abban rejlik, hogy olyan hozzávalókat tartalmaz, amelyek önmagukban is nagyon jó hatással vannak az emésztésünkre. Így együtt pedig egy igazi fogyasztó bomba, mert egymás hatását felturbózzák. Ha a napot ezzel a reggelivel kezdjük biztosak lehetünk benne, hogy felpörög az anyagcserénk. Normalizálódik a súlyunk, de a székrekedési problémáink is megszűnnek. Néhány napon belül már látható is lesz az eredménye.

Fontos tudni! Néhány napig előfordulhat, hogy komfortérzetünk kicsit más lesz, de ez hamarosan elmúlik, és az emésztőrendszerünk beáll a normálisra és már akkor is fogyunk, ha nem akarunk. 🙂

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Leave a Reply