7 természetes zsírégető a karcsúségért

Jön a nyár, a bikiniszezon és mindenki szeretne néhány kilótól megszabadulni. Nagyon sok diéta létezik, ami segíthet, de a legnagyobb eredményt az életmódváltással érhetjük el. Van néhány „diétabarát” étel, aminek segítségével gyorsabban tudjuk elégetni a kalóriákat. Anyagcsere-gyorsító gyümölcsök, zöldségek segíthetnek beindítani a zsírégetést, és nem kell többé tartanunk a plusz kilóktól.

Nem kell mást tennünk, mint beépítenünk az étrendünkbe a következőket!

 

Grepfruit

Az egyik leghatásosabb zsírégető citrusféle a grepfruit. Gazdag C-vitaminban és olyan kémiai anyagok találhatók benne, amelyeknek nagyon jó zsírégető hatásuk van és szabályozzák a vércukor szintet is.

A grepfruitban lévő gyümölcssav felgyorsítja az anyagcserét az által, hogy serkenti az emésztőnedveket.

 

 

Alma, barack és körte. Alacsony kalóriatartalmú, ám rostokban, pektinben, ásványi anyagokban rendkívül gazdag gyümölcsök. Megszüntetik éhségérzetünket és egyenletesen tartják a vércukor szintünket.

Ha éhségünket egy-egy lédús, rostban gazdag egészséges, anyagcsere-gyorsító finomsággal csillapítjuk, hamarább olvadnak le rólunk a plusz kilók.

 

 

Uborka

Az uborkát nem véletlenül sorolják a szuper food zöldségek közzé. 90% a víz, így kiváló szomjoltó és kalóriát szinte alig tartalmaz.

Ezért is lett a diétázók kedvenc zöldsége, mert 100 gr-ban mindössze 16 kalória található. Magas káliumtartalmának köszönhetően kitűnő vízhajtó hatása van, jelentős mennyiségben tartalmaz kalciumot, vasat, foszfort, magnéziumot, továbbá a B1-, B2, B6-, vitamint is, aminek összessége döntő szerepet játszik abban, hogy. kipucolja a szervezetből a méreganyagokat.

 

 

Lenmag

A lenmag segít a testsúly csökkentésében és megtartásában, mert a benne található omega-3 zsírsav megakadályozza a zsír lerakodását. Rendkívüli tulajdonsága ugyanis az, hogy gyomorban ötszörös méretűre dagad, ezért kevesebb étellel is a jóllakottság érzetét érhetjük el. A nagyobb eredmény elérése érdekében étkezés előtt fél órával fogyasszuk. Ezen kívül gazdag A, B, C, D és E vitaminban, nagy mennyiségben tartalmaz ként, vasat, cinket, rezet, klórt,foszfort,magnéziumot,káliumot, jódot, krómot, fluort, nátriumot is.

A vércukorszint stabilizálásában is segítségünkre lehet.

Zsírszegény joghurt

Az anyagcserénk működést és emésztésünket a tejtermékek fogyasztásával fokozni tudjuk, így a fogyókúránkba érdemes beépíteni a zsírszegény joghurtot is. Nem csak a fogyókúránkban nyújthat segítséget, de a bélflóránk egyensúlyát is biztosíthatja, emellett bővelkedik kalciumban és minőségi fehérjét is tartalmaz.

A zsírégető ételek listáját tegyük ki a hűtőnk ajtajára, vagy jól látható helyre a konyhánkba, ösztönzőleg hat ránk és így hamarabb beleférünk a kedvenc ruhánkba!. Természetesen a rendszeres testmozgás elengedhetetlen célunk eléréséhez.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Leave a Reply